میزکار اولین صفحه ای است که پس از ورود به بخش مدیریت مشاهده می کنید. میزکار شما را قادر به مشاهده آمار فروشگاه خود، از جمله تعداد کل سفارشاتی که در مدت زمان مشخصی (سال، ماه، هفته) ثبت شده اند، مشتریان ثبت شده، محصولاتی که موجودی کافی ندارند، محبوب ترین محصولات فروشگاه و غیره می سازد.
میزکار شامل چندین قسمت است:
اخبار nopCommerce، اخبار عمومی nopCommerce مانند نسخه های منتشر شده را به نمایش می گذارد.
آمارهای عمومی - لینک گزارش های دقیق تر را فراهم می کند:
فروش -> سفارشات
فروش -> درخواست های مرجوعی
مشتریان -> مشتریان ثبت نام شده
کاتالوگ -> گزارش کاهش موجودی
مجموع سفارشات - شما را از تعداد سفارشاتی که در روز، هفته، ماه و سال گذشته و کل سفارشات انجام شده، مطلع می سازد.
سفارشات ناقص - شما را از تعداد سفارشاتی که در حال حاضر در انتظار تایید هستند، مطلع می سازد.
آخرین سفارشات :
کلمات کلیدی رایج جستجو - این قسمت بیشترین کلمات کلیدی مورد استفاده را نمایش می دهد.
پرفروش ترین ها:
منابع مرتبط :
سفارشات
درخواست های مرجوعی
پرفروشترین ها
مشتریان
گزارش کشور
گزارشات مشتری
طراحی فروشگاه خود را با امکانات بیشمار و قالب اختصاصی به ما بسپارید. نمونه پروژه های اجرا شده ما را ببینید.
ناپ شاپ با برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاهها، ارائه راهنمای فارسی، انجمن گفتگو، فیلم های آموشی، وبلاگ، طراحی انواع پلاگین ها و راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی، در توسعه ناپ کامرس در ایران تلاش میکند.