اطلاع از پرفروش ترین ها و محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند، برای هر صاحب فروشگاهی بسیار مهم است. اولا، در تصمیم گیری بهتر در رابطه با خرید کمک کننده خواهد بود، به طور مثال : می توانید تعداد محصولات محبوب خود را افزایش دهید و اقلام غیرمحبوب را از لیست سفارشات معمول خود حذف کنید. به هنگام تجزیه و تحلیل، به همه چیز به خوبی فکر کنید، به عنوان مثال: این که برخی از رنگها سریعتر به فروش می رسند و یا اینکه فروش محصولات شما بستگی به یک فصل دارد. ثانیا، شناخت بیشترین و کمترین کالاهای فروخته شده، جهت طراحی و بازاریابی محصول سودمند است. شاید بهترین کالاهای شما، صرفا به دلیل موقعیت مکانی آنها در فروشگاه اینترنتی و یا بخاطر توصیف بهتر و کامل تر محصول، سریع تر به فروش می رسند. گزینه ها و راهکارهای مختلفی را مطرح و آزمایش کنید. به منظور تاثیرگذاری این عمل، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، نظرسنجی های مختلفی انجام دهید تا دریابید چرا محصولات پرفروش ترجیح داده می شوند و چه چیزی آنها را برای خریداران شما خاص جلوه می دهد. از این نظرات برای بهبود بازاریابی و افزایش فروش خود استفاده کنید.
برای مشاهده پرفروش ترین ها در nopCommerce، به مسیر فروش -> پرفروش ترین ها بروید و جهت مشاهده گزارش، یک یا چند مشخصه جستجوی زیر را وارد کنید:
این گزارش، پر فروش ترین محصولات شما را، بر اساس واحدهای فروش و درآمد، تفکیک خواهد کرد.
برای مشاهده محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند، به مسیر فروش -> محصولاتی که هرگز خریداری نشده اند بروید. تاریخ شروع و تاریخ پایان را برای جستجوی گزارش وارد کنید.
منابع مرتبط :
نظرسنجی ها
داشبورد
فروش های مرتبط و کالاهای مرتبط
طراحی فروشگاه خود را با امکانات بیشمار و قالب اختصاصی به ما بسپارید. نمونه پروژه های اجرا شده ما را ببینید.
ناپ شاپ با برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاهها، ارائه راهنمای فارسی، انجمن گفتگو، فیلم های آموشی، وبلاگ، طراحی انواع پلاگین ها و راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی، در توسعه ناپ کامرس در ایران تلاش میکند.