در هنگام ثبت نام، مشتری می تواند گزینه عضویت در خبرنامه برای دریافت خبرنامه های nopCommerce را انتخاب کند. راه دیگر تکمیل لیست ایمیل مشترکین صدور لیست مشترکین به یک فایل خارجی CSV و ورود لیست مشترکین از یک فایل خارجی CSV به nopCommerce است.
نکته: شما می توانید مشترکین خبرنامه را در مسیر تبلیغات --> مشترکین خبرنامه مدیریت کنید.
از لیست مشترکین خود برای ایجاد کمپین های مبتنی بر ایمیل به منظور دسترسی و ارتباط آسان و سریع به مخاطبان هدف، بدون نیاز به هیچ فعالیت بازاریابی اضافی استفاده کنید. کمپین ها علاوه بر افزایش فروش به افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان به یک شرکت نیز کمک می کند.
نمونه های متعددی از کمپین های بازاریابی مبتنی بر ایمیل وجود دارد که شما می توانید برای فروشگاه خود از آن ها استفاده کنید: به عنوان مثال: با یک ایمیل خوش آمد گویی بابت ثبت نام شروع کنید و یا به طور منظم اطلاعیه ها، اخبار مربوط به شرکت، کوپن ها برای خرید در آینده و غیره را به مشترکین خود ارسال نمایید.
به صورت پیش فرض کمپینی وجود ندارند، شما می توانید مطابق با استراتژی بازاریابی خود کمپین هایی را ایجاد کنید.
افزودن یک کمپین مبتنی بر ایمیل جدید:
به منظور ایجاد یک کمپین جدید مسیر تبلیغات --> کمپین ها --> افزودن رکورد جدید را دنبال کنید.
جزئیات کمپین را تعریف کنید:
بعد از ذخیره کمپین، می توانید یک ایمیل تست برای بررسی اینکه آیا همه چیز به درستی انجام شده است، ارسال کنید. روی ویرایش کلیک کنید یک فیلد دیگر در بالای صفحه خواهید دید.
آدرس ایمیل تست را وارد کرده ایمیل تست ارسال کنید.
منابع مرتبط :
مشترکین خبرنامه
اتوماسیون بازاریابی ایمیلی (ویدئو روزهای ناپ کامرس 2016)
ویدئو آموزشی مدیریت کمپین ها
طراحی فروشگاه خود را با امکانات بیشمار و قالب اختصاصی به ما بسپارید. نمونه پروژه های اجرا شده ما را ببینید.
ناپ شاپ با برگزاری دوره های آموزشی در دانشگاهها، ارائه راهنمای فارسی، انجمن گفتگو، فیلم های آموشی، وبلاگ، طراحی انواع پلاگین ها و راه اندازی انواع فروشگاه اینترنتی، در توسعه ناپ کامرس در ایران تلاش میکند.